Vilken höjdarfredag!



Vilken underbar dag detta är - muck för älsklingen och personalfest med de härliga Trananbrudarna för min del! Kameran blir med så kika gärna in här under helgen så kanske det kommer upp ett par smakprov från kvällen, om det inte går allt för vilt till!

Stackars underbara syster har oturen att drabbas utav halsböld lagomt till vi kom hem till Sverige. Tycker verkligen synd om henne som tvingas vara ensam hemma hela helgen av olika anledningar. Ska faktiskt ta min lilla Mazda och puttra hem till Hjortronvägen och göra henne sällskap! 

Nu väntar glashuset tillsammans med Anneli innan kvällens ståhej!

Ha en bra kväll alla för det ska jag ha!




Kommentarer
Postat av: Louise

Jag väntar som en galning för att få se din tatuering Amanda, hoppas den kommer ut snart! :D

2010-03-19 @ 18:09:13
URL: http://louiselarsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0