Storstädning på Trädgårdsgatan



Idag har det varit en riktigt storstädning hemma hos oss - lagom till Påsk! Vi har varit lika delaktiga båda två, jag med skurtrasan i högsta hugg och Johan efter på dammsugaren och avslutningsvis golvmoppen.

Jag tror inte att städning riktigt är killars starka sida, vilket bevisas när Johan står med moppen i handen efter sin lilla tur med dammsugaren. Svettig efter dammsugningen har han öppnat fönster i alla rum så att korsdraget yr omkring honom där han står med mössan på och nästintill skriker:

"Fy fan, vad jag hatar den här moppen. Det är den absolut sämsta mopp jag någonsiv använt. Jag blir så frustrerad att jag inte vet hur jag ska förklara hur dålig den här moppen är!"

Jag blir alldeles till mig av lycka när jag tittar på honom där han står - alldeles färdig. Detta gott folk, det är min underbara pojkvän i text och bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0