Några dagar sedan sist..


Det var några dagar sedan sist - men nu är jag här igen! Älskade Mr J halvligger i soffan framför Hollywoodfruar och jag sitter här, med datorn i knät.

Denna dag har varit riktigt fullspäckad - från början till slut. Kära svärmor blev ett år äldre idag, tänker inte nämna någon specifik ålder, så vi for upp till Fjäle i en rasande fart för lite tårtkalas. En tv har även inhandlats då vår strejkade för precis en vecka sedan genom att rasa ihop helt och hållet. Sist men inte minst så hade vi en hejdundrandens tur som fick en bil idag så nu ska älskade lill-Mazdan säljas, vilket känns väldigt vemodigt. Om det är någon som är intresserad av en liten nybesiktigad Mazda med årsmodell -83 så är det bara att höra av sig!

Nu ropar en liten kvällsmacka från köket och Mr J lockar från soffan så jag beger mig nu härifrån..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0