Mysdag med mamsen <3


Tänk vad tiden går fort när man har roligt! Denna dag har verkligen svept förbi likt en skugga en solig sommardag. Kom hem väldigt sent i natt efter jobbet, då det blev en hel del eftersnack om allt mellan himmel och jord. Beslutade mig därför att avboka morgonspinningen och satsa på en sovmorgon.

Väl vaken kom mamma förbi och drog med mig ut på stan bland allt vimmel. Vi mötte upp hennes väninna, tog en fika och handlade lite smått och gått. Jag unnade mig de läckra bruna gladiatorsandalerna från Ten Points ovan samt örngott och påslakan i vitt sateen nu till våren - lite lagom vardagslyx!

Nu ska jag leta mig genom kanal5.se efter Håkans bar då jag hört mycket roligt om detta program och därefter blir det träning på Nordic Gym med Emilia!

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

HAHAHA! Jag tyckte bara du behövde en riktig stänkare, när du äntligen kommit hem å allt ;) Haha! <3

2010-03-18 @ 22:10:56
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0