Den nittonde mars 2010



090427-100319

Det har gått elva långa månader sedan min älskling ryckte in i lumpen i Stockholms vildmark. Vi har verkligen lärt oss att vara ifrån varandra under denna tid, då begreppet distansförhållande nästintill passar in på oss. Nu har äntligen den stora dagen kommit - den nittonde mars 2010 då Mr J muckar! Ingen är gladare än jag, förutom möjligtvis han själv då. Det ska bli så otroligt skönt att få ha min gos hemma föralltid. Jag är så stolt över honom som har klarat sig igenom denna tid trots hårda motgångar - men är man en soldat så är man!

Jag älskar min Johan så innerligt mycket och är så glad att han äntligen är påväg hem, för att stanna! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0