Dag 7





Denna dag har varit den absolut varmaste hittills, trots friska vindar. Jag överdriver inte om jag påstår att jag inte legat i solen mer än tio minuter i sträck - det var allt jag klarade av. Tack gud för parasollet - det är inte helt fy skam att ligga med huvudet under ett parasoll med en bra bok i handen.

 

När kvällen började närma sig och graderna sjunka något tog vi mopederna mot marknaden. Tro det eller ej men där har de rea på de redan sjukligt låga priserna. Var du än vänder dig hör du röster som skriker:

 

- Madame madame, good sale for you!!


Efter shoppingen blev det en supergod middag på Ps-hotell inne i Patong där jag åt världens godaste lasagne. Därefter for vi hem till vår bungalow då min mage inte är helt ok - toaletten har varit min sovplats de senaste två nätterna. Tack och lov har vi en riktig toalettstol och inte endast en grop i marken.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0