Dag 5

Idag var vi tillbaka på härliga Kata Beach och solen har varit framme stora delar av dagen. Till en början tog ett enormt moln plats på himlen men vi hann bara lägga oss i solsängarna på stranden så kom solen fram igen - helt underbart! Ännu en varm dag har passerat och vi är nu inne på vår femte dag, gud vad tiden går fort!

Klockan är nu halv fem på eftermiddagen, solen lyser fortfarande och graderna ligger på stadiga 33 i skuggan. Jag sitter nu på vår uteplats ca två meter från poolen och överväger om jag ska placera rumpan på barstolarna i poolen och läsa lite Jenna Jameson eller om jag ska trava in i duschen - poolen vinner nog.

Förresten, mamma kom precis tillbaka från foot scrub och har nu fötter som en barnrumpa, är faktiskt lite avundsjuk måste jag medge.

Nu börjar saknaden efter min älskling bli alltmer påtaglig, åhh sötnos!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0