Dag 3







Denna dag, lite större sol och liite större glädje hos döttrarna Larssons. Tjii fick vi, sitter nu här i vår bungalow med röda axlar trots solskyddsfaktor 25 samt en del skugga under dagen. Men men, klaga ska vi inte göra för innan vi vet ordet av sitter vi på planet hem till kalla Sverige igen.

Dagen i all ära har vi endast legat som lata maskar på en varsin solsäng på Kata beach - härligt! Rastlösa jag har dock hittat på massvis med underhållning - tagit strandpromenad med pappa, köpt frukt med mamma, badat med familjen samt smygfotograferat syster under hennes skönhetssömn. Visst är jag påhittig?!

Pappa, jag och syster, som kör moppe som aldrig förut här nere i Thailand, tog en sväng förbi Phuket Stuntshow - pappas projekt, för att titta lite på nybyggnationer. Jag tänkte att jag skulle knäppa lite kort på plats då mina svärföräldrar ej sett projektet. Det slutade med att pappa och syster fastnade på varenda bild - as usually. Lägger ej ut några bilder därifrån då syster gör det så bra på sin skriveri - sida, http://saraevelinaa.blogg.se


Dagens väderrapport:
Sol (ytterst tunn dis) och ca 45 grader i skuggan.


Kommentarer
Postat av: Emilia Blom

Jag är inte nå avundsjuk du!:) Sola lite åt en liten vit människa hemma i snöiga Bollnäs tack! :) Ha det så bra gumman! Så ses vi snart! <3

2010-03-02 @ 15:15:21
Postat av: Johan

Härligt att se att ni har det bra! landade precis innanför dörren efter en trevlig kryssning, Skönt! dock är det tomt utan dig här hemma älskling, älskar dig!

2010-03-03 @ 00:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0