Dag 15

Då har vi nått den fruktade dagen, dag nummer 15 - som betyder hemfärd. Det pirrar i magen, jag tror visst att jag börjar få lite resfeber. Det är ju inte speciellt konstigt med tanke på vår långa hemfärd som ligger alldeles framför våra näsor.

 

Klockan 15.00, thailändsk tid, förflyttar vi oss från hotellet och in i en taxi som tar oss en timme bort - till Phukets flygplats. I Phuket väntar en 1,5 timmes lång flygfärd till Bangkok och därefter en 10,45 timmes flygresa till Istanbul. Väl framme i Turkiet får vi vänta i ungefär tre timmar för att sedan sätta oss på en tre timmar lång flygresa till Arlanda. Väl framme i underbara Sverige ska vi, efter några timmars väntetid, hoppa på tåget som tar oss hem till lilla Bollnäs!

 

Jag vill tacka min underbara familj för denna tid i paradiset!

 

Nu blir det ett sista dopp i poolen innan duschen och min skööna byxdräkt väntar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0