Dag 14

Idag har det faktiskt varit en ganska jobbig dag, trots att jag befinner mig i paradiset. Solen har stekt som aldrig förut och systrarna har ej kunnat bada pga gårdagens "gaddning" - jobbigt. Mamma och pappa har plaskat runt i poolen lite extra mycket för att fresta oss - jobbigt. Det har varit sista hela dagen i underbara Thailand - jobbigt. Idiotiska jag missade älsklingens samtal i natt - EXTREMT jobbigt! Nej, nu ska jag försöka vända detta till något positivt, eftersom vi bara har några ynka timmar kvar i detta land.

 

Vill tillägga att mamma och pappa unnade sig lite massage idag medan Sara låg inne i vår bungalow och gjorde skolarbete och jag satt i skuggan och läste!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0