Trädgårdsgatan



Nu är det endast åtta dagar kvar hemma på Hjortronvägen, enbart åtta dagar kvar hos mamma-pappa-syster. Det är nu dags att bygga upp någonting eget, någonting underbart med min älskade pojkvän. I mitt rum täcks halva golvet utav flyttprylar - alltifrån glas, mattor till lampor och sängkläder. På ladan står ännu ett gäng kartonger och hos Johan finns ännu mer saker. Det ska bli så skönt att äntligen få komma i ordning!

Idag har vi slipat bord, Johan och jag. Tillsammans ska vi förvandla Johans trälackerade soffbord till en grå/svart, tuffare variant. Nu återstår slipandet med vårt köksbord samt fyra stolar som min pappa och jag så stolt ropade in på auktion för 50 kronor. Målning kommer att ske så fort vi flyttat in. Håll utkik då före och efter bilder kommer inom en snar framtid. Nu är det dags för träning, Nordic Power, tillsammans med Millan - önska oss lycka till!


Kommentarer
Postat av: emma

Va roligt att du skaffat en blogg amanda! Eftersom vi är så dålig på att träffas så får man lite mer insyn i vad som händer i ert liv ändå, skoj! :-)

Förstår om det känns underbart med ert första gemensamma boende! :-) Vi kommer och hälsar på när ni kommit till rätta och behöver ni bärhjälp innan så är det bara att hojta till så skickar jag upp fredrik till er :-)

Kram Emma

2010-01-21 @ 21:00:49
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0