Flytten är i full gång..

Flytten är nu i full gång så jag har ej haft tid att surfa runt här omkring. Till en början infann sig en känsla av glädje och även vemod inom mig över flytten. Det kändes väldigt konstigt och sorgligt att lämna mitt föräldrahem där jag upplevt mycket roligt samt lämna mina nära och kära. Nu, några flyttkartonger senare, känns det både roligt och spännande. Vi båda känner verkligen att vi kommer att trivas i vårt nya place.

Imorgon kommer mamma och pappa förbi en sväng och hjälper till lite. Jag ska be mamma ta med kameran så att jag kan ta lite foton på vårt nya hem för er nyfikna läsare :) Nu, tredje natten i vår nya lya, ligger jag ensam i sängen med laptopen på magen då Mr J övergett mig för ytterligare elva dagar i Stockholm med lumparkillarna.

Sov så gott allihop och glöm ej att kika förbi här imorgon för att få se några tidiga smakprov på vår vackra boning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0