Den röda hälsingegården på Hjortronvägen

Dagarna går fort fram och nu återstår endast två dagar här hemma, i den röda hälsingegården på Hjortronvägen. Det var med en blandning av lycka och vemod som jag började packa ihop mina saker igår. Mitt rum är nu fyllt med flyttkartonger och påsar där alla mina tillhörigheter finns.

De två dagar som gått av veckan har jag till stor del spenderat med mamma. Vi har åkt runt på diverse affärer i vår lilla stad och köpt mycket nödvändiga saker till lägenheten. Mitt bästa köp blev denna otroligt läckra glasflaska. Den är fin som den är men även läcker att servera måltidsdryck med samt placera blommor i.

Jag har nu äntligen tagit tag i slipningen av köksbordet och ska fortsätta med det de dagar som återstår. Det ska bli spännande att se resultatet efter slipning och lite ny färg.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0