Dagens inköp


Denna dag började med en timmes, minst sagt, hård morgonträning - core.

För övrigt har jag inte hunnit med så mycket denna dag. Strosade runt på stan med min kära mamma en stund på förmiddagen. Jag letade efter lite smått och gått till lägenheten men hittade dessvärre inte så mycket som föll i min smak. Tvättpåsen ovan, för 99 kronor, fick dock följa med hem. Mamma däremot var gullig och köpte ett superfint tyg till oss som hon ska sy och pyssla lite med. Det ska bli intressant att se vad hon kommer att hitta på.

Har nyss klivit ur duschen och ska nu bege mig hem till Johan där det vankas packning av kläder och diverse grejer. Det börjar nu bli lite smått stressigt för honom då han återvänder till Stockholm - Berga - lumpen på söndag kväll. Jag har blivit så bortskämd med att ha honom hemma då han haft ledigt hela januari så det kommer att kännas lite ensamt när han åker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0