Chick Lit-roman



"Elsas mode är en underhållande Chick Lit-roman. Sofi Fahrman skildrar modebloggarnas värld i Stockholm med pinsam träffsäkerhet."

Nu har vi kommit fram till söndagen likt vi alltid gör vid denna tidpunkt i veckan. Allting är nu nedpackat i flyttlådor och plastkassar hemma hos Mr J - som förövrigt har återvänt till Stockholms skogar, Johan Falk är sedd samt chokladpuddingen äten och jag har gosat ned mig i sängen och läst ut Elsas mode.

Elsas mode uppfyller verkligen titeln Chick Lit-roman. Enligt mig en väldigt rolig, spännande och intressant bok som handlar om precis det vi tjejer gillar - shopping, fest, kärlek, sex och trender. I mina ögon en oerhört läsvärd jäkel.

Det var allt för mig sent denna söndagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0