Bildgalleri från den stora dagen

Min familj samt mina nära och kära förgyllde verkligen min födelsedag. Ett stort tack till alla, ett speciellt tack till min älskade familj. Spenderade natten till den åttonde på Hjortronvägen där mamma hade gjort i ordning ett rum åt mig, syster var väldigt snabb med att överta mitt rum. Gulliga mamma hade till och med hängt upp en badrumshandduk åt mig med motiveringen: "Gumman, du ska aldrig behöva känna dig som en gäst i det här huset." Åh, söta du! 


Började såklart 20-års dagen med att besöka Systembolaget :)










Av mamma och pappa fick jag en digitalkamera, coupe glas av Lasse Åberg samt en berlock till mitt armband de gav mig i 18-års present. Berlocken föreställer min månadsblomma. Hjärtberlocken fick jag av mormor, den betyder: mormors lilla hjärta. Jag fick även denna fina bukett med tulpaner :)


Av syster fick jag dessa fina bokstäver i trä.




Förutom berlocken fick jag denna mysiga pläd och otroligt bra handmixer av mormor.


Mormors syster kunde tyvärr inte komma men hon skickade en fin blomma och en välbehövlig slant.

.
Denna fina ljusstake kom från morbror med familj.



Av farmor, bror, fastrar och farbror samt kusiner fick jag dessa presentkort på Såfin.


Av min vän Maria och två kusiner fick jag dessa läckra bordstabletter.

Återigen ett stort tack till er alla!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0