Syster blir tillfälligt min inneboende..

Något bildgalleri, som planerat, blev det ej av med då tiden helt enkelt ej räckt till denna fullspäckade dag. Mamma och syster har varit här stora delar av dagen och hjälpt till med både det ena och det andra, vilket jag är väldigt tacksam över. Rättare sagt är det mamma som varit mest i farten, då Sara stoppade i ett par sladdar i datorn samt i vägguttaget och sedan slängde sig nöjt i soffan vid datorn. Pappa kikade även förbi och inspekterade taket i köket, han är nämligen snäll och hjälper mig med kökslampan imorgon. Tänkte fota lägenheten under morgondagen och förhoppningsvis lägga ut ett litet bildgalleri då. För en liten stund sedan kom syster in genom dörren med händerna fulla. Hon ska nämligen bli min inneboende i några dagar då min Mr J ligger i lumpen. Nu blir det till att diska, byta om och bege sig till Sporthallen där ett hårt core-pass väntar.

Ha en bra kväll alla!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0