"Lite pli har de allt fått på honom.."

Denna dag startade redan 07.30 för oss här på Trädgårdsgatan. Min sötnos gjorde i ordning frukost på sängen åt mig så att jag fick sova några extra minuter innan morgonträningen. Lite pli har de allt fått på honom under lumpartiden:) Jag promenerade iväg till Sporthallen för ett core-pass med Emilia och Mr J lade sig i sängen med laptopen på magen. Väl hemkommen en timme senare var sängen bäddad och lägenheten städad samt golven dammsugna - vilken prins jag har!

Den resterande delen utav dagen spenderades tillsammans med pojkvän och svärföräldrar. Jag fick en födelsedagspresent i efterskott, ett otroligt efterlängtat och välbehövt diskställ och en fin blomma. Vi blev bjudna på lunch på Lilla K och sedan bar det av till lägenheten för lite fika - supergoda muffins som min kära mormor bakat och hängt på dörren. Vi fick även tre jättefina ljuslyktor av svärföräldrarna under dagen.



 
Nu har Mr J och jag ätit tacopaj sedan gårdagen och chokladpuddingen väntar i kylskåpet, själva ligger vi i soffan och myser framför tvn, helt perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0