Kanske världens bästa flickvän?

Har precis krupit ned i soffan bland kuddar och plädar för att, med andan i halsen, försöka slappna av en stund. Gårdagens arbete flöt på, trots att serveringen nog kändes lite turbulent för alla oss servitriser. Somnade inte förrän vid tre-tiden då Snabba Cash fångade mitt intresse. Klockan ringde 09.30 och upp flög jag som ett jehuu, tvättstugan väntade redan klockan 10.00. Hela dagen har jag tvättat, tvättat och återigen tvättat samt städat lägenheten från golv till tak och inte nog med detta så har jag även bäddat rent i vår dubbelsäng. Allt detta har jag åstadkommit trots mitt halsonda som vägrar ge sig. Vad gör man inte för sin älskade pojkvän som äntligen kommer hem:) Känner mig som, kanske, världens bästa flickvän just nu!

Det blir inget träningspass för mig denna kväll och inte heller imorgon bitti då min hals ömmar - typiskt. Jag funderar dock på att ta en lugn promenad till Sporthallen då syster spelar match. Det kan ju bli trevligare än att sitta i lägenheten helt ensam.

Fick för en stund sedan en väldigt bra känsla i magen, nu är sommaren räddad!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till sommarjobbet gumman.

Känns faktiskt ännu roligare att åka till Thailand nu!

2010-02-25 @ 17:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0