Alla Hjärtansdag

Vaknade upp av det underbara solskenet som lyste rakt in genom sovrumsfönstret och kom på att det är Alla Hjärtansdag idag. Beslutade mig för att överraska min älskling med frukost på sängen. Några minuter i köket och ett par mackor med hjärtformad kaviar senare gästade jag sovrummet och där låg Mr J med en chokladask som han köpt till mig, åhh sötnos!

Mamma och pappa kom förbi en sväng på en kopp kaffe och bjöd oss på en ask hjärtformade geléhallon! Mycket omtänksamt av dem tycker jag. Därefter plingade det på dörren och svägerskan Malin gästade oss med presenter så att det stod härliga till. Jag fick en otroligt fin blomma att ha på köksbordet och en oerhört fin ljuslykta! 

Efter två omgångar fika bär det nu av mot mataffären för att inhandla lite ingredienser till kvällens Alla Hjärtansdag middag tillsammans med älsklingen. Vi ska nämligen försöka oss på ett nytt och spännande recept. Om maten blir lyckad lägger jag förmodlingen in receptet vid ett senare tillfälle.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0