Välbehövligt sällskap

Är nu hemma efter ett antal timmar på stan tillsammans med Millan och Emma. Millan är det alltid lika roligt att träffa, och det var även jätteroligt att prata lite med Emma som nuförtiden är storstadstjej. Värt att nämna är även att vi träffade på sötnosen Maria en sväng! Tänk vad tiden går fort när vi tjejer börjar på med vårt babbel - allt från intressant skvaller till lite mer allvarligt prat. Tack för idag flickor :)

Fyndade inte speciellt mycket mer än ett nytt och fräsch nagellack i härlig ljusrosa ton. De ringde även från Saxo Tyger och berättade att gardinerna jag beställt var klara, så jag sprang förbi och hämtade dem. Det riktigt kliar i mina fingrar i väntan på att få sätta upp dessa i vardagsrummet. Kika in här under helgen så kan ni få ett litet smakprov - både på gardinerna och lagellacket; här händer det grejer!!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det känns som om det är dags att vi tar oss iväg till Bollnäs och hälsar på. Har nog hänt en hel del sen sist kan jag tänka mig! :)

2010-04-23 @ 22:43:29
URL: http://malinlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0