Påskdagen


Då var påskdagen här, vilket betyder att påsken närmar sig sitt slut för denna gång.
För de allra flesta har påsken varit en helg fylld av trevligheter i form av partajande och liknande. För mig har påsken fyllts med trevligheter i form av arbete bakom bardisken på Tranan samt trevliga påskmiddagar. Ikväll ställer jag mig där för tredje kvällen i rad och hoppas på att stadens ungdomar orkar med ännu en kväll på dansgolvet och lite barhäng.

Dessa dagar har, som sagts, varvats med arbete och påskmiddagar - både hos svärföräldrarna och hemma hos mamma och pappa. Denna eftermiddag invigde vi våren med grillat kött på Hjortronvägen - och gud så jag har saknat det under vintern! Påskägg har jag också hunnit med att få - tack mina snälla föräldrar för att ni tänker på mig trots att jag flugit ur boet.

Jag hoppas att er påsk har varit lika bra som min!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0