100407



Vaknade upp till ynka 2 plusgrader och moln då min älskade ville ge sig ut på en morgonpromenad. Bestämde mig genast för att hänga på jag med, eftersom jag ej orkat träna den senaste tiden - halsont och snuva. Vilken skön start på morgonen det blev, promenaden gjorde susen. Det bästa av allt var att solen kikade fram lite då och då!

Den resterande delen av dagen har bestått av en cykeltur till mamma och pappas hus där Sara låg och latade sig på soffan - nyopererad. Har gosat med katterna, tittat på tv och bara varit - riktigt välbehövligt efter dessa intensiva dagar på Tranan.

Nu ska jag koka ihop lite nudlar och göra mig i ordning för ännu ett pass - servering av både mat och drinkar väntar.

Ses vi ikväll?


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Vilken fin och mysig blogg du har Amanda! Och bra skiver du med :)



Hoppas allt är bra!

Kram

2010-04-07 @ 16:41:39
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0